sobota, 20 lutego 2016

Kanapki z domowym masłem orzechowym i bananem



Ostatnio masło orzechowe króluje u mnie na stole.
Pomyślałam sobie, że najprostszą przekąską śniadaniową jest po prostu kanapka z masłem i bananem.
A Wy jak zjadacie masło orzechowe?
Przepis na domowe masło orzechowe znajdziecie --> TUTAJ



 
Składniki:
300g orzeszków ziemnych
łyżeczka miodu naturalnego
opcjonalnie sól morska

banan
kromki chleba





Przygotowanie:
Orzeszki wsypujemy do blendera i miksujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji (po kilku minutach konsystencja robi się bardziej płynna), co jakiś czas zbierając łyżką do środka to co osadza się na krawędziach. 
Pod koniec miksowania dodać miód (sól morską, również, jeżeli lubicie).
 
Chleb kroimy w kromki ( ja najbardziej lubię przylepkę).
Smarujemy go masłem i przykrywamy pokrojonym w plasterki bananem.
 
Smacznego :)
 
 

2 komentarze:

  1. nie ma to jak domowe masło orzechowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Choć bardziej polecam połączenie masła orzechowe z jabłkiem! :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń