czwartek, 9 lipca 2015

Galaretkowy deser z truskawkami, jagodami i czereśniami z bitą śmietaną



Lato to nie tylko czas lodów, ale również urodzaj owoców.
Letnie desery wyróżniają się lekkością smaku, bogactwem różnorodności wśród owocowych dodatków i kolorem.
Deser, który wam prezentuje można jeść z różnymi owocami według naszego upodobania.
Bardzo fajnie smakuje również kiedy bitą śmietanę zastąpimy lodami. 
Spróbujcie stworzyć własny ideał smakowy :)



Składniki:


2 galaretki truskawkowe 
szklanka świeżych truskawek
pół szklanki jagód
pół szklanki czereśni
łyżka suszonej żurawiny
łyżka rodzynek
łyżka orzechów ziemnych
3 łyżki soku (ja dałam domowy wiśniowy)

bita śmietana 





Przygotowanie:


Galaretki rozpuszczamy w 3 szklankach wrzątku, energicznie mieszając. Dodajemy do nich sok i łaczymy.
Owoce myjemy. Truskawki obieramy z szypułek i kroimy na pół. Czereśnie drylujemy i wraz z pozostałymi owocami dodajemy do jeszcze gorącej galaretki. Dołączamy do wszystkich składników żurawinę, rodzynki oraz orzechy ( ja je zawsze przed wrzuceniem drobię).
Zakrywamy folia i odstawiamy do zgęstnienia galaretki.
Wykładamy do pucharków, dodajemy bitą śmietanę i jemy :)


Smacznego :)


 


4 komentarze:

  1. Pyszna słodycz :-) ja bym z lodami jadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, uwielbiam takie letnie deserki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, mniam, pychotka ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń