poniedziałek, 27 stycznia 2014

Tarta na cieście francuskim ze szpinakiem i kurczakiem




                                      
Jeżeli ktoś jest fanem szpinaku, tak jak ja to to ten sposób jego podania z pewnością przypadnie mu do gustu :)    Spód jest delikatny, ponieważ zdecydowałam się  na spód na cieście francuskim :)

Składniki:         

500g mrożonego szpinaku   
jeden duży pomidor 
3 ząbki czosnku
ok 20dag żółtego sera
duża pierś z kurczaka
płat ciasta francuskiego
do smaku sól, pieprz, papryka ostra

Przygotowanie:

Obieram i drobno siekam czosnek, który wrzucam na rozgrzaną na patelni oliwę.
Kiedy czosnek się zeszkli, dorzucam pokrojona drobno pierś z kurczaka i lekko podsmażam.
Do kurczaka, dodaję szpinak i pomidor (drobno pokrojony) i duszę ok 10 minut. Doprawiam do smaku.

Tak przygotowany farsz wykładam na ciasto francuskie, którym wyścieliłam formę do tarty.
Wkładam do piekarnika rozgrzanego do 160 stopni na ok 10 minut, po czym prószę tartę żółtym serem i ponownie wstawiam do piekarnika na kolejne 10-15 minut.

Smacznego :)

 

1 komentarz:

  1. To jest stanowczo mój smak. I mam taką samą formę silikonową ;)

    OdpowiedzUsuń