poniedziałek, 12 października 2015

Placki bananowe z kaszki mleczno-ryżowej o smaku waniliowym





Jeżeli posiadacie dzieci, jedzące kaszki ryżwo-mleczne i ich zawartość w pewnym czasie się nie zmniejsza to znak, że trzeba znaleźć "inny" sposób na ich podanie.
Z racji tego, że moje Dziecko od jakiegoś czasu odmawia regularnie tego typu posiłku, postanowiłam wykorzystać kaszkę, która mi pozostała.
Placki i naleśniki to dwie formy jedzenia, które schodzą w oszałamiająco szybki tempie i zawsze pozostają po nich puste talerze.
Czy to przypadek, że kaszkę wykorzystałam do zrobienia placków?
Nie sądzę :P




Składniki:

150 g kaszki mleczno- ryżowej waniliowej (Bobovita)
2 banany
0.5 łyżeczki proszku do pieczenia
jajko
2 łyżki mąki pszennej
ok 1 szklanki mleka (ciasto powinno być gęste, ale może być więcej)




Przygotowanie:

Do wysokiej miski wrzucamy jajko i miksujemy je na puszystą masę. Na zmianę dolewamy mleko, przesiana mąkę, proszek do pieczenia i kaszkę. Miksujemy do dokładnego połączenia się składników. Na koniec obieramy banany i łączymy je w jednolitą masę.

Rozgrzewamy olej rzepakowy i nakładamy łyżką placki. Smażymy z obu stron i wykładamy na ręczniczki papierowe do osuszenia.
Przekładamy na talerzyki i jemy z ulubionymi dodatkami ( u mnie sos karmelowy).

Smacznego :)

1 komentarz: